Veelgestelde vragen.
Algemeen
In de aankoopbevestiging vindt je jouw bestelnummer. Je kan het bestelnummer en het bijbehorende e-mailadres op de tracking pagina invullen om de bestelling te volgen.
De verzendkosten worden berekend op basis van de grootte van de bestelling. Deze worden tijdens het afrekenen bepaald.
Offerte op maat ontvangen? Dat kan! Neem hiervoor contact op met onze klanten service via info@klein-kunstje.nl
Het kan zijn dat een product niet leverbaar is. Wij streven er altijd naar om de voorraad zo goed mogelijk op peil te houden. Houd de website in de gaten of neem contact op met onze klantenservice.
Wil je jouw bestelling annuleren? Neem contact met ons op via info@klein-kunstje.nl. Het kan zijn dat de order al is verwerkt. In dit geval kan het niet meer worden geannuleerd en bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren van het product.
Je kunt bij ons betalen met alle bekende betaalmethoden:
- iDeal
- Apple Pay
- PayPal
- Creditcard
- Overboeking
Als u via Overboeking heeft betaald dan heeft de bank altijd één werkdag nodig om de betaling te verwerken. Als u bijvoorbeeld op vrijdagavond iets besteld, dan is de kans groot dat de betaling pas maandag of dinsdag wordt verwerkt.
Alle prijzen zijn exclusief BTW.
Geen probleem, dat kan gebeuren. Wij werken met betaalsysteem Mollie en zodra Mollie een dubbele betaling binnenkrijgt, wordt dit automatisch teruggestort. Heeft u na een aantal werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@klein-kunstje.nl.
Retourneren
Dat vinden wij erg vervelend en lossen wij graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice via info@klein-kunstje.nl
Je kunt de actuele status van je retour volgen door de Track & Trace van desbetreffende vervoerder te bekijken. Zodra het bij ons binnen is zullen we deze binnen twee werkdagen verwerken.
Is jouw retour nog niet verwerkt? Neem contact met ons op via info@klein-kunstje.nl
Wij verwerken alle retours binnen twee werkdagen. Is dit niet het geval? Neem contact op via info@klein-kunstje.nl
Garantie en reparatie
Ben je niet tevreden? Dat vinden wij erg vervelend en is natuurlijk niet de bedoeling. Een klacht over een artikel kun je melden via info@klein-kunstje.nl. Lees hier meer.
Ben je het aankoopbewijs verloren? Dat is geen probleem, vraag een kopie bij ons op! Neem contact op via info@klein-kunstje.nl.